5.0
gebaseerd op 83 reviews

Ik ben heel erg goed geholpen door Chofni! Heel professioneel. Ze heeft goed geluisterd naar mijn wensen. Dit was de eerste keer dat ik een wenkbrauw behandeling heb genomen, dus ik was best zenuwachtig, maar ik werd heel erg op mijn gemak gesteld en alles werd stap voor stap duidelijk uitgelegd. Ik gaf aan dat ik het zo natuurlijk mogelijk en niet te donker wilde hebben en dat is precies wat ik heb gekregen! Ik ben tevreden.

Charity - bijna 2 jaar geleden

Heel erg tevreden! Super lief, klantvriendelijk en er wordt goed geluisterd naar de wensen.

Burcu - bijna 2 jaar geleden

Ik vond het een super fijne afspraak! Mijn wenkbrauwen zijn erg mooi geworden en alles is duidelijk uitgelegd.

Ayda - bijna 2 jaar geleden

Ik ben geholpen door Chofni, echt een super lieve vriendelijke meid. Ze luisterde goed naar wat ik wilde en heeft ook het gewenste resultaat gegeven. Ik heb super gezellig met haar kunnen kletsen en een fijne afspraak gehad met mooi resultaat, ik ben zeer tevreden!

Laure-Elise - bijna 2 jaar geleden

Professioneel geholpen, goede sfeer en altijd mooi resultaat!

Roos - bijna 2 jaar geleden

Top specialist! Top salon!

Esmee - bijna 2 jaar geleden

Prima wenkbrauw behandeling zoals altijd!

Lau - bijna 2 jaar geleden

Goed sfeer word je snel behandeld en mooie resultaat

Najat - bijna 2 jaar geleden

Heel goed geholpen. Alles netjes uitgelegd en naar mijn wensen geluisterd. Heeel happy weggegaan. Enorm bedankt!

Anissa - bijna 2 jaar geleden

I always have a great experience here. I was helped professionally and exactly according to my wishes

Lesley - bijna 2 jaar geleden