5.0
gebaseerd op 83 reviews

I’m really happy with my experience! The beautician was so gentle and careful, and the results are absolutely gorgeous. I would definitely recommend this salon😍

Frantuza - 10 maanden geleden

Super fijne behandeling! Er werd goed geluisterd naar wat ik wilde en ik voelde me echt gehoord. Mijn wenkies zijn prachtig geworden. Dankjewel!

Aleyna - 10 maanden geleden

Ik vond het geweldig

Emilija - 10 maanden geleden

Ben echt super blij met de lashlift. Nu voor de eerste keer bij Chofni geweest, en ben ook niet eerder zo tevreden geweest als nu! Ik zal een volgende keer hier zeker weer komen. Echt een aanrader! ✨

Lotte - 10 maanden geleden

Hele vriendelijke meid. Blij met mijn "nieuwe" wenkbrauwen!

Carmen - ongeveer een jaar geleden

Super fijne ervaring en de wimperlifting is heel mooi gelukt!! Dankjewel

Fleur - ongeveer een jaar geleden

Chofni was erg vriendelijk en ben super blij met mn wenkbrauwen. Ik kom zeker terug 😌

Oumaima - bijna 2 jaar geleden

Super goeie service en mooie wenkies!

Gabriélle - bijna 2 jaar geleden

Super lief geholpen, love it!

Amira - bijna 2 jaar geleden
Precious - bijna 2 jaar geleden